2017 - in progress
Οι Μοίρες αποτέλουν μέρος μιας ευρύτερης φωτογραφικής έρευνας με τίτλο εργασίας Habeas Corpus, που μελετά την εικόνα του ανθρώπινου σώματος ως κείμενο, σε μια λογική σύμφωνα με τις πολιτικές σώματος (body politics) που θέλει το σώμα να αποτελεί φορέα πληροφορίας.
Στο πλαίσιο της ευρύτερης εργασίας, το κομμάτι που μελετά τη γυναίκα αποτελεί ξεχωριστό κεφάλαιο, τόσο γιατί η απεικόνιση του γυναικείου σώματος έχει μεγάλη ιστορία στην τέχνη, τη διαφήμιση, τα μέσα δικτύωσης εσχάτως, με επιτακτική μάλιστα ιδεολογική φόρτιση, όσο και γιατί η γυναικεία μορφή αποτελεί εκείνον τον Άλλο που το ανδρικό βλέμμα προσπαθεί να αναγνωρίσει λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις μακροχρόνιες ανισότητες και τις συνέπειες που προκύπτουν από αυτές.
Το μυθολογικό μοτίβο των Μοιρών επιλέγεται για να παραπέμψει στην ανθρώπινη στάση απέναντι στα όσα προκύπτουν στη διάρκεια μίας ζωής, τη μοιρολατρεία και την εναντίωση. Το κάθε σώμα ξετυλίγει το κουβάρι της αφήγησής του, όπως η Κλωθώ, η Λάχεσις και η Άτροπος ξετύλιγαν το νήμα της ζωής, μέσα από τα ίχνη που εμφανίστηκαν από γέννηση, προέκυψαν στην πορεία ή χαράκτηκαν από το ίδιο το άτομο μέσα από τελετουργίες αυτοπροσδιορισμού.
2017- in progress
Fates are part of a wider photographic research, having Habeas Corpus as working title, which studies the image of human body as text, in a context that perceives the body as carrier of information according to body politics.
Within the boundaries of the wider project the part that studies woman consists a separate chapter, because the depiction of the female body has long history in art, advertising and social media lately, carrying very demanding ideological charge. On the other hand, the female form is that Other that male gaze attempts to recognise taking into consideration long-term inequalities and the consequences deriving from them.
The mythological pattern of the Fates has been chosen in order to address to the human stance against whatever occurs during a lifetime, fatalism and defiance. Each body unravels the skein of its narrative, in the exact way Clotho (spinner), Lachesis (allotter) and Atropos (unturnable) unraveled the thread of life, through marks that appeared in birth, occurred later, or were engraved by the person itself in rituals of self-definition.